Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej działa od 18 maja 1958 roku i niemal od początku swojego istnienia jest jedną z najważniejszych instytucji kulturalnych regionu. Znajduje się w atrakcyjnie turystycznie położonym mieście, tuż nad samym morzem. Gdynia jest jednym z najlepiej rozwiniętych biznesowo miast w kraju, nowoczesnym ośrodkiem gospodarki morskiej, handlu międzynarodowego, nauki, kultury i turystyki. To miasto ludzi przedsiębiorczych, aktywnych i odważnych.
REZERWACJA TELEFONICZNA:
+48 58 661 60 00
+48 58 785 59 00
faks +48 58 785 58 39
w poniedziałki 9:00 - 15:00
od wtorku do piątku 9:00 - 17:00
GODZINY OTWARCIA KAS:
w poniedziałki NIECZYNNE
KASA GŁÓWNA (Nowa Scena) - od wtorku do piątku 12:00-19:00
Duża Scena/Nowa Scena - dwie godziny przed rozpoczęciem spektaklu, spektakle poranne godzinę przed rozpoczęciem spektaklu
Scena Kameralna - godzinę przed rozpoczęciem spektaklu
KASA GŁÓWNA ZNAJDUJE SIĘ NA NOWEJ SCENIE
Rezerwacje przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed planowanym spektaklem.
UWAGA! Nie dokonujemy rezerwacji przesyłanych w wiadomościach e-mail, faksem ani nagranych na automatyczną sekretarkę telefoniczną.
Ze względu na zmiany dostępności biletów na spektakle nie jesteśmy w stanie zagwarantować realizacji rezerwacji zgłoszonych powyższymi drogami, dlatego prosimy Państwa o kontakt bezpośredni/telefoniczny.
Osoby spóźnione na spektakl zapraszamy na wolne miejsca na balkonie.
Wszelkie reklamacje, zwroty biletów, wymiana biletów, zmiany terminów, będą uwzględniane wyłącznie za okazaniem paragonu z kasy fiskalnej, paragonu z terminala lub faktury VAT.
Prosimy o sprawdzenie wydrukowanych na bilecie: daty, ceny i miejsc na widowni.
Prosimy o niewnoszenie na widownię napojów ani jedzenia oraz o pozostawienie dużych toreb i plecaków w szatni.
Przy kontroli biletów wymagane jest okazanie dokumentu uprawniającego do korzystania z ulgi.
UWAGA! Na balkon I na Dużej i Nowej Scenie nie ma możliwości dojazdu windą.
Numer Konta: Bank Handlowy o/Gdynia 41103015080000000801094104
NIP 586-00-24-250
***UWAGA! w przypadku płatności przelewem podstawą do wydania biletu jest okazanie potwierdzenia przelewu (wydruku). Bez dowodu wpłaty bilety nie będą wydawane!
ZWROTY BILETÓW NA SPEKTAKLE REPERTUAROWE TEATRU MUZYCZNEGO
W przypadku braku w/w Kasy Teatru mają prawo odmówić przyjęcia zwrotu biletów
Zakup biletów Internetowo: